Jak dawkować kreatynę

Jak dawkować kreatynę

Wielu sportowców stosuje suplementy diety zawierające keratynę. Stosują ją również ci, którzy regularnie chodzą na siłownię, bądź też trenują w domu. Nie każdy jednak wie, w jaki sposób działa keratyna, jak dawkować kreatynę i jakie są skutki uboczne jej stosowania. Warto dowiedzieć się tego przed podjęciem decyzji o stosowaniu kreatyny – dzięki temu będziemy bowiem w stanie dawkować ją w odpowiedni sposób i odpowiednio ją stosować, co z pewnością przyniesie zauważalne efekty. Keratyna jest jednym z najbardziej bezpiecznych suplementów diety. Została już wielokrotnie przebadana, dlatego też doskonale wiadomo, w jaki sposób działa i jak ją dawkować. Kreatyna z reguły nie powoduje skutków ubocznych, można więc stosować ją bez obaw o niepożądane objawy. Regularne stosowanie kreatyny wpływa na wzrost siły mięśni i zwiększa ich masę. Jest to pożądane przez osoby regularnie ćwiczące, zwłaszcza te, które ćwiczą siłowo. Dlatego też keratyna jest bardzo popularnym i często stosowanym suplementem diety.

Dieta białkowo-tłuszczowa

Posted by admin on
Dieta białkowo-tłuszczowa

Wśród diet, jakie znajdziemy w internecie są takie, które działają i takie, które mogą zaszkodzić. Jak więc wybrać najlepszą? Warto wybrać się do specjalisty, który doradzi nam najlepszą dla nas dietę. Obecnie dużą popularnością cieszy się dieta białkowo-tłuszczowa.

Podciąganie

Posted by admin on
Podciąganie

Podciąganie na drążku to jedno z najpopularniejszych ćwiczeń, jakie można wykonywać na siłowni. To także doskonały wybór, dla tych którzy mają mało miejsca w domu, a także chcieliby ćwiczyć. Drążek można kupić już za kilkadziesiąt złotych i zamontować we framudze drzwi. Bardziej wymagający mogą zakupić bardziej zaawansowane wersje, montowane na ścianie. Podciąganie na drążku sprawia problemy nawet tym, którzy wyglądają na bardzo wysportowanych. Dzieje się tak, ponieważ wymaga to naprawdę dużej siły w rękach. W czasie ćwiczeń trenujemy wiele partii mięśni, dzięki czemu rozwijamy całe ramiona, barki oraz częściowo mięśnie klatki piersiowej. Możemy podciągać się na różne sposoby, co urozmaici nasze plany treningowe. Jest to idealne ćwiczenie na wytrzymałość oraz siłę. Niektórzy podciągają się bardzo wysoko, inni niżej. Ważne jednak, by regularnie ćwiczyć. Konieczny jest także czas na regenerację, bo jest to bardzo wymagające ćwiczenie. Daje ono jednak efekty widoczne już po kilku treningach.

Beta-alanine

Posted by admin on
Beta-alanine

Siła i wytrzymałość to bardzo ważne parametry dla każdego, kto korzysta z siłowni. Dzięki nim nasza kondycja poprawia się, co pozwala nam także na wykonywanie kolejnych ćwiczeń o wyższym stopniu trudności. Często więc wykorzystuje się różne substancje, które pomagają nam osiągnąć zadowalające wyniki.

Drop set

Posted by admin on
Drop set

Jeśli chodzimy na siłownię już od dłuższego czasu, to możemy sobie pozwolić na stosowanie różnych bardziej zaawansowanych ćwiczeń. Po pierwsze, nasz organizm funkcjonuje już lepiej, po drugie lepiej go znamy i wiemy, kiedy należy przestać. Jedną z takich metod jest tzw. drop set.

Kinaza kreatynowa

Posted by admin on
Kinaza kreatynowa

Gdy ćwiczymy, to nasz organizm intensywniej zaczyna pracować. Dochodzi do wielu reakcji chemicznych, które zachodzą bardzo szybko. Tworzy się m. in. kinaza kreatynowa, enzym, który wytwarzają różne tkanki naszego organizmu.

Ćwiczenia na klatkę

Posted by admin on
Ćwiczenia na klatkę

Większość facetów marzy o tym, by mieć pięknie wyrzeźbione ramiona oraz klatkę piersiową. Dlatego też ćwiczenia na klatkę znajdziemy bez problemu w internecie. Jest to także ta część treningu, o którą najczęściej pytają osoby przychodzące na siłownię.

Szrugsy z hantlami

Posted by admin on
Szrugsy z hantlami

Ćwicząc na siłowni mięśnie ramion, barków czy klatki piersiowej często wykorzystujemy do tego hantle. Jednym z ćwiczeń, jakie możemy wtedy zastosować są tzw. szrugsy z hantlami. Wykonuje się je na siedząco lub stojąco, zależnie od tego, co nam pasuje.